תקנון האתר

1. מבוא

Helite מופצת בבלעדיות בישראל על ידי Adkeyz בע"מ, רחוב ישראל ב"ק 3, תל אביב
(HP: 515 075 992)

1.1- צור קשר


לקבלת מידע, שאלות, ומעקב משלוחים, שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם :


[email protected] במייל: ניתן לשלוח שאלות לכתובת


בדואר: על ידי פנייה בכתובת הבאה :
Adkeyz Technologies LTD
רחוב ישראל ב"ק 3
תל אביב
ישראל


טל': 058-7990626/03-55006981

1.2- הקשר שלכם עם החברה שלנו

אנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו על מנת לספק אתכם, לבנות אתכם מערכת יחסים מתמשכת הבנויה על יחסי
אימון. שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם תמיד וקשוב להערות ולצרכים שלכם.
תוקף ההזמנה מחייב אתכם בתנאי שימוש הכלליים אלו

1.3- תנאי שימוש ומכירה כלליים

כל הזמנה שתבוצע באתר האינטרנט שלנו או בכל אמצעי שהוא, כפופה לתנאי שימוש הללו וכן לתנאים המיוחדים
לרכישת מוצרים ושירותים מסויימים אשר נועדו להגדיר את משטר המכירות ,את הזכויות ואת החובות הנובעות
ממנו.
אנו מודיעים לכם כי, במידה ואתם מזמינים את המוצרים דרך האינטרנט, ההסכמה שלכם לגבי התוכן של תנאים
אלה אינו מחייב חתימה בכתב יד .
אנו דואגים להתאים את הטקסט הכללי של תנאי השימוש שלנו לעיתים קרובות.
כמו כן, אנו מזמינים אתכם לקרוא את הגרסה בתוקף ביום ההזמנה .
למטרה זו, יש לכם את האפשרות להוריד ולשמור את תנאי השימוש .
מוצר שנרכש באתר כולל את תנאי השימוש הכלליים בתוקף בעת ההזמנה.

1.4- גיבוי המידע אודות המכירות

אלא אם הוכח אחרת, רשומות המחשב שלנו, אשר שמורים בתנאי אבטחה סבירים, יהוו עדות להזמנות
ולתשלומים .
אנו נאסחן על גבי תשתית אמינה וחזקה הזמנות רכישה וחשבוניות, אשר יוכלו לשמש אותנו להוכחות.
יש לכם זכות לבקש מסמכים אלו עבור הזמנות בסכום השווה או העולה על 500 ש"ח ובכפוף לתנאים המוגדרים
. בסעיף 11.3

2 - מוצרים ומחירים של HELITE

2.1- זמינות של המוצרים

המוצרים והמחירים שלנו תקפים כל עוד הם גלויים באתר, במגבלת מלאי זמין .
עבור המוצרים שאינם במלאי שלנו, תקפות המוצרים הינם בכפוף לזמינות אצל הספקים שלנו.
בהקשר זה, אינדיקציות על זמינות של המוצרים מסופקים בעת ביצוע ההזמנה. מידע זה מגיע ישירות מהספקים
שלנו ולכן עשויות להתרחש טעויות לפעמים .
במקרה של אי זמינות של מוצרים שאינם במלאי לאחר ביצוע ההזמנה, אנו נודיע לכם במייל עם קבלת המידע
מהספקים .
במידה ותרצו חלופה למוצר באיכות או במחיר שווה, ההזמנה שלכם תבוטל אוטומטית ואתם תזוכו במידה
וחוייבתם. זמן עיבוד ההזמנה נע בין 7 עד 10 ימי עסקים, אלא אם צוין אחרת באתר. זמני אספקה תלויים בחברת
השילוח שבחרתם בעת ביצוע ההזמנה והם אחראיים על זה.

2.2- בקרת איכות של מוצרינו

הספקים שלנו מתחייבים כי המוצרים שאנו מציעים תואמים את החוקים והתקנות החלים באירופה

3 - טיפול בהזמנה

3.1- מידע בעת ביצוע ההזמנה

עליכם לאמת את מסירת המידע שסיפקתם בעת ההזמנה, ובמיוחד בנוגע לכתובת המסירה .
איננו אחראים לטעויות כתיב ולהשלכות (למשל עיכובים או טעויות במשלוח). בהקשר זה, ההוצאות שייגרמו
לצורך ניתוב מחדש של ההזמנה יהיו על חשבונכם.

4 - תשלומים

4.1- שיטות תשלום

בכדי לשלם את ההזמנה שלכם, אנו מציעים לכם מגוון אמצעי תשלום בעת סיום ההזמנה :
כרטיסי אשראי, העברה בנקאית, המחאות
במידה ושילמתם באמצעות המחאה, חשוב לשים לב כי ההמחאה הינה שייכת לבנק אשר יושב בישראל.
הזמנה שתשולם על ידי המחאה בנקאית או העברה תעובד רק לאחר התשלום שלה.
זמני אספקה ומשלוחים יינתנו לאחר קבלת התשלום.

4.2- תשלום מקוון

כאשר אתם מאשרים את ההזמנה, אתם מבטיחים כי יש לכם את כל האישורים הדרושים להשתמש בשיטת
התשלום שבחרתם.
אנו מאשרים לכם כי פרטי כרטיסי האשראי מוצפנים באמצעות פרוטוקול SSL Secure Socket Layer ואינם מופיעים בבירור ברשתות. התשלום מתבצע ישירות מול הבנק ולא מול השרתים שלנו .
על מנת להילחם בשימוש בכרטיסי אשראי גנובים, ייתכן שנצטרך לבקש ממכם הוכחה על כך שאתם הבעלים של
הכרטיס. לשם כך אנו יכולים לבקש מכם לשלוח העתק של תעודת הזהות שלכם וצילום של כרטיס האשראי (מבלי
להראות את 8 הספרות המרכזיים של הכרטיס). כל הזמנה מאשרת את הליך זה, המופעל על ידינו, ברגע שנראה
בכך צורך.

4.3- תשלום ההזמנה

אנו יכולים לבקש את התשלום במלואו בעת ההזמנה .
הסכומים שהופקדו לא יוכלו להיחשב כפיקדונות. הזמנה תיחשב כ"משולמת" כאשר כל המוצרים יישלחו וכאשר
תבצעו את התשלום של המוצרים ושל דמי המשלוח במלואם.

4.4- משך החוזה ותוקפו של המחיר

המחירים לוקחים בחשבון את המע"מ החל ביום ההזמנה וכל שינוי בשיעור המע"מ ישתקף באופן אוטומטי
במחיר של המוצרים למכירה. ההצעות שלנו למוצרים ולמחירים תקפים אם הם מופיעים באתר האינטרנט ביום
ההזמנה.

5 - משלוחים

5.1- דרכי משלוח

המוצרים יישלחו לכתובת שציינתם בטופס ההזמנה (רק בישראל) .
בהתאם למשקל ו / או נפח של מוצרים שהוזמנו, אנו יכולים להעזר בספקים שונים ובחירה זו שייכת לנו .
חברת אדקייז תגבה מכם דמי משלוח. הרשומה המבוקשת מפורטת ומוצגת לפני אימות ההזמנה .

5.2- זמני אספקה

זמני האספקה הם אלה שצוינו בעת אימות ההזמנה, או תוך פרק זמן סביר של 31 ימי עבודה מקסימום.
לידיעתכם, כל הזמנה שתשולם על ידי המחאה תעובד רק עם קבלת התשלום. יש לחשב מחדש את הזמינות ואת
זמני המשלוח החל ממועד קבלת אמצעי תשלום זה.

5.3- עיכוב במשלוח

במקרה של עיכוב במשלוח, אנו מציעים שתבדקו עם סניף הדואר שלכם אם החבילה אינה בהמתנה. במקרה
הצורך, אנו מזמינים אתכם לדווח על עיכוב זה לשירות הלקוחות שלנו .
אנו ניצור קשר עם סניף הדואר שלכם על מנת לבדוק את המקרה ולפתוח בבדיקה. דבר זה יכול להימשך עד 21 ימי
עסקים ממועד פתיחת הבדיקה. אם במהלך תקופה זו, המוצר יימצא, הוא ינותב בהקדם האפשרי לביתכם.
במידה והמוצר עדיין לא יימצא לאחר 21 ימי עסקים הללו, הדואר ייחשב את החבילה כאבודה .
עם השלמת הבדיקה על אובדן החבילה, אנו נשלח לכם מוצר חלופי (הוצאות המשלוח יהיו עלינו).
אם המוצר/ים שהוזמנו לא יהיו זמינים, תוכלו לקבל החזר כספי של המוצרים בזכות דיווח על אובדן משלוח
המאושרת על ידי חברת השילוח.


במקרה של עיכוב במשלוח על ידי ספקים אחרים בתוך חמישה עד עשרה ימי עסקים ממועד פתיחת הבדיקה ,
אנו מזמינים אותכם לדווח על העיכוב זה לשירות הלקוחות שלנו.
אנו ניזום בדיקה עם השליח על מנת לקבל את מיקום החבילה .
אם הסחורה נמצאה, היא תהיה מנותבת בהקדם האפשרי לביתכם. במידה ולא קיבלתם את החבילה, ולאחר
קבלת דיווח על אובדן החבילה על ידי השליח, אנו נשלח לכם את המוצר/ים או במקרה של אי זמינות, נזכה אתכם
בסכומים אשר הופקדו ובהתאם לתנאי שימוש הכלליים.

6 - קבלת ההזמנה

6.1- קבלת החבילה

היזהרו, אם אתם מפקידים את קבלת המוצר בידי צד ג ' (שרת של הבניין שלכם, מארחת במקום העבודה) הוא
יקבל את החבילה בשמכם ועל חשבונכם. לכן עליכם לבקש ממנו לשים לב לתנאי שימוש ולהזכיר לו לתת את
הטיפול המתאים לחבילה כאילו היא הייתה מופנית אליהם.

6.2- הביקורת הראשונית

אנו מזמינים אתכם לבדוק (או לתת למי שמקבל עבורכם את חבילה לבדוק) את המצב לכאורה של המוצרים בעת
קבלתם. במקרה של בעיה לכאורה (נזק, חוסר במוצרים בהתאם לטופס ההזמנה, פגום החבילה, מוצר שבור, וכו ')
אנו מזמינים אותכם לשלוח אלינו מכתב רשום תוך 3 ימי עסקים.
במקרה של בעיה קלה עם קבלת המשלוח, חשוב מאוד שתשמרו את האלמנטים במצב שבו הם נמסרו לכם
(אביזרים, פתקים, אריזות ופתקים על האריזות)
במידה והמוצרים צריכים להיות מוחזרים, תוכלו להגיש בקשת החזר בדואר רגיל ל :
אדקייז טכנולוגיות בע"מ
רחוב ישראל ב"ק 3

תל אביב

ישראל
בקשה זו תלווה, במידת הצורך, על ידי העתק של המכתב המופנה אל השליח.
המתקבל ממנו.
החזרים יבוצעו בהתאם להוראות סעיף 7 .

6.3- מציאת פגמים במוצר

במקרה של משלוח שנעשה על ידי הדואר, אם החבילה מגיעה פתוחה ו/ או פגומה, אתם יכולים לקבל את החבילה
או להחזירה .
אם אתם, או מיופה הכוח שלכם, מחליטים לקבל את הסחורה, עליכם לשים לב לכמה דברים :
- תדרשו לכתוב את הפגמים של החבילה ולהחתים את השליח
- תדרשו למלא במקביל "הצהרה על פגם"
טופס זה יישלח אלינו כדי שנוכל לפתוח בבדיקה ולבצע הליך פיצוי, במידת הצורך .
אם אתם או מיופה הכוח שלכם מעדיפים לסרב לסחורה, בנוסף להצהרת הפגמים, יהיה עליכם לבקש מהשליח
להחזיר אלינו את החבילה.
במקרה של מסירה על ידי שליחים אחרים, בין אם אתם מקבלים את המשלוח ובין אם לא, עבור חבילות פתוחות ו
/ או פגומות, יהיה עליכם לכתוב "הצהרה על פגם" אשר תרשמו על טופס מסירת המשלוח ואשר תודיעו לנו
ולשליח בדואר רגיל תוך 3 ימי עסקים לאחר האספקה.
שליחים מסוימים עשויים לדרוש לבצע בדיקה נוספת על מנת לוודא את מצב החבילה שנמסרה לפני הסרתה, ואם
יש צורך, ניתוב מחדש לשירות הלקוחות שלנו, מלווה בהודעה על האירוע.

6.4- במקרה של טעות במסירה

טעות נמען. במקרה ואתם מקבלים משלוח אשר אינו מיועד לכם, אנו מבקשים מכם לשמור את החבילה כפי שהיא
ולדווח מיד לשירות הלקוחות שלנו .
מוצרים אשר אינם מסופקים בהתאם להזמנה. במקרה של מוצר שאינו תואם להזמנה, תוכלו לנסח את טענותיכם
לשירות הלקוחות שלנו

7 - מדיניות החזרת מוצרים

7.1- הקצאת מספר תיק

אנו נעשה כל מאמץ על מנת לסדר את הבעיה שתיתקלו בה בהקדם האפשרי .
על מנת להבטיח טיפול טוב יותר של החזרת המוצר, יעילות האבחנה ומהירות של היצרנים, בקשת להחזרת מוצר
צריכה לכלול את סיבת ההחזרה ותדרשו לשלוח אותה לכתובת [email protected]
אנו מודיעים לכם כי נוכל לדרוש מסמכים מסוימים הקשורים לחבילה. יהיה עליכם לשמור את כל הפריטים
שהתקבלו (כולל האריזה) עד שתפתרו את כל טענותיכם.

7.2- החזרה מלאה של ההזמנה

עם החזרת המוצרים, אנו ממליצים לכם לארוז את האריזה המקורית של המוצרים, שכן נוכל לקבל בחזרה רק את
המוצרים המוחזרים במלואם (אביזרים, קופון אחריות, מדריכים, כיסוי וכו '...) עם האריזה המקורית שלהם,
שכן כל המוצרים יהיו שלמים ובמצב טוב .
עליכם ללוות את החזרת המוצרים בהעתק של החשבונית. ההחזר או ההחלפה מניחים שהמוצר אינו פגום, או שלא
החזרתם אותו עם חלקים חסרים. זמן אספקה של 15 עד 31 ימי עסקים עשויים להיות דרושים למשלוח המוצר
החלופי, הזמן עבורנו, לבדוק את תקינות המוצר שחזר.

7.3- במקרה של טעות או של אי התאמה

עם קבלת הבקשה המנומקת, אנו ניתן לכם מספר תיק למוצר/(ים) אשר תועבר על ידיכם .
אתם תדאגו לשלוח לשירות הלקוחות שלנו את האריזה המקורית במצב טוב עם כל הפריטים שהיו בה (אביזרים,
פתקים). תצטרכו להוסיף איזכור ברור למספר התיק על האריזות ואת שוברי ההחזרה שיהיו בתוך האריזה. בכל
מקרה, תשימו לב לבחור אריזה מתאימה עבור המוצר.

8 - תנאים מיוחדים להחזרת מוצר מתוקף ביטול ההזמנה

8.1- משך זכות ביטול ההזמנה

יש לכם כ 7- ימי עסקים על מנת להחזיר, על חשבונכם, מוצרים שאינכם חפצים בהם. תוקף זה יחול מיום לאחר
קבלת המוצר. לאחר תום תקופה זו, לא תיהיה לכם הזכות לבטל את ההזמנה.

8.2- מימוש זכות ביטול ההזמנה

על מנת להחזיר מוצר, אתם מתבקשים להודיע מראש על החזרתכם לשירות הלקוחות שלנו בכתובת
[email protected]
מכתב הביטול שלכם והסחורה חייבים להיות מופנים אל :
אדקיז טכנולוגיות בע"מ
רחוב ישראל ב"ק 3
תל אביב
ישראל
טלפון: 03-55006981/058-7990626
במקרה של מימוש זכות הביטול, ניתן לבקש החזר על הסכומים שנגבו, למעט עלויות המשלוח או החלפה בסכום
השווה לסכומים ששולמו או, במידת הצורך, להשלים סכום מסויים לקניית מוצר אחר. זכות זו מופעלת ללא קנס.
עם זאת, עלויות המשלוח יהיו על חשבונכם. עליכם לוודא כי החזרת ההזמנה שלכם מלאה ובהתאם להוראות
סעיפים 7.2 ו 7.3- לעיל.

8.3- השפעת זכות הביטול

במידה ומימשתם את זכות ביטול ההזמנה, אנחנו נעשה את מירב המאמצים על מנת להחזיר לכם תוך 15 ימי
עסקים מיום קבלת ההחזר. עם זאת, בהתחשב באופי הספציפי של המוצרים שנמכרו, ניתן יהיה להאריך תקופה זו
ל 31- יום, במיוחד כאשר המוצר דורש אימות טכני על ידי שירות הלקוחות שלנו אשר נמצא בצרפת (מוצרים אלה
מחוייבים להיות מאומתים). תקבלו החזר על ידי מערכת האשראי מחדש (עסקה מאובטחת), העברה בנקאית או
המחאה.

8.4 - קניתם בחו"ל

אם קניתם אחד המוצרים של HELITE בחו"ל, חברת אדקיז טכנולוגיות בע"מ המשווקת את המוצרים של HELITE

בארץ לא תביא אחראיות או שירות כלשהו (כולל קניית אביזרים) על המוצרים שנקנו שם.

9 - אחראיות המוצר

9.1- אחראיות יצרן

מוצרים מבית Helite נהנים, אלא אם כן צוין אחרת, מאחריות מוגבלת של היצרן למשך שנתיים, על החלקים ועל
המוצרים . אחראיות זו מכסה את החלפת החלק הפגום וכן את עלויות החזרת הפריט המאובטח ללקוח, כאשר
עלויות המשלוח יישארו על חשבונכם.
מגבלות והכללות :

אחראיות על המוצרים או קניית אביזרים למוצרים תינתן אך ורק בצירוף חשבונית מס המוכיחה את קנייתכם של סט קומפלט (אפוד או מעיל)

באתר שלנו www.helite.co.il

הפיצוי הבלעדי שלכם עבור מוצרים פגומים מוגבלים לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. Helite חופשייה
לבחור את הפיצוי או את שילוב הפיצויים שהיא תספק.לחברת Helite תהיה תקופת זמן סבירה לאחר שקבעה כי
המוצר הינו פגום כדי לתקן את המוצר או להחליפו. המוצר החלופי ייווצר מחלקים חדשים ומשומשים.
האחראיות חלה על מוצרים שתוקנו או הוחלפו לתקופה השווה ליתרת תקופת האחריות המקורית או לתשעים
יום, לפי המאוחר.
אחראיותה המלאה של Helite עבור כל המוצרים הפגומים אינה יכולה להעלות על מחיר הרכישה של המוצר
הפגום. הגבלה זו תקפה גם אם Helite אינה יכולה לתקן או להחליף את המוצר, ושהפיצוי אינו מהווה מטרה
בסיסית .
Helite והספקים שלה לא יהיו אחראים אם המוצר המוחזר לא נמכר על ידינו. האחראיות שלנו לא תחול אם
הפגם אינו קיים או אם הפגם נובע משימוש לא נכון או שינוי של המוצר . על מנת ליהנות מאחראיות המוצר, אתם
נדרשים לשמור על חשבונית הרכישה, שכן זוהי הוכחת רכישה .
אנו מזמינים אתכם להיות בקשר עם השירות לקוחות שלנו לכל בעיה ושאלה, ניתן לפנות אלינו בכתובת :
[email protected]

9.2- יישום האחראיות

עבור כל אחראיות, משפטית או חוזית, החזרת המוצרים הינה בהתאם לסעיף 7 .
למעט מוצרים שאינם תואמים או במקרה של החזרת מוצר (בהתאם להוראות סעיף 7.1 ואילך), העלויות
והסיכונים הכרוכים בהחזרת המוצר הפגום יהיו על חשבונכם .
ברצוננו למשוך את תשומת לבכם – אתם נדרשים לצרף את קופון האחריות לחבילת המוצר שאתם מחזירים, שכן
יצרנים מסוימים דורשים אותו לצורך תיקון תחת אחריות.

9.3- הגבלת ערבויות חוזיות

ברצוננו להסב את תשומת לבכם לעובדה כי הוכחה לפגם הנגרם מרשלנות, הידרדרות או שימוש לא נכון יהפכו את
אחריות היצרן לאחראיות לא תקפה. במקרה זה, המוצר יוחזר אליכם כפי שהוא, או מתוקן עם הסכמתכם על
הצעת מחיר מיצרן ועם קבלת תשלום מראש.
מוצר כרית האוויר Helite , מכשיר בטיחות, הינו אביזר אופציונלי שנועד לצמצם את הפגיעות האפשריות בזמן
תאונה. מוצר זה אינו מגן מפני כל הפציעות והמשתמש חייב לקיים את כללי ההתנהגות בתוקף ולפעול בזהירות.
לא מוצגת שום אחריות מרומזת.

10 - החזרת מוצרים לשירות לקוחות

10.1- צור קשר עם השירות לקוחות

Helite מספקת שירות לקוחות על כל מוצריה ולכל לקוחותיה המעוניינים לקבל שירות,בדיקה ותיקון המוצר.
להלן תמצאו את כל המידע הדרוש לכם לשליחת המוצר למעבדה שלנו.
אם ברצונכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו, הוא פועל בימים א ' -ה ' , בין השעות 09:00 ל 12.00- ובין השעות
14:00 ל 18:30- וביום ו ' בין השעות 09:00 ל 12:00

10.2- תנאים לשליחת מוצר לשירות לקוחות

המוצרים והחלקים של מוצרי Helite מכוסים כנגד פגמים בייצור ובלאי לא תקינים עבור אחראיות של שנתיים (
דמי המשלוח על חשבוננו ) ממועד הרכישה – לפי החשבונית. האחראיות אינה מכסה הזנחה, שימוש לרעה במוצר
או בלאי של המוצר .
- עלויות המשלוח "הלוך" על חשבונכם, בין אם זה עבור הפניה לשירות הלקוחות או לבקשת תיקון .
- עלויות המשלוח "חזור" הן על חשבונכם כאשר האחראיות אינה מכסה את התיקונים שבוצעו .
כאשר מתבצעת בקשה לתיקון, עלויות המשלוח "חזור" נכללות בחבילה המוצעת. כך גם כאשר חלה אחראיות על
המוצר .
במידת הצורך, נוכל לשלוח לכם הצעת מחיר לתיקון המוצר בדואר או במייל. לאחר אישורכם, המוצר שלכם יתוקן
ויוחזר אליכם לכתובת שלכם, ברגע שתסדירו את התשולם (המחאה, העברה בנקאית)

10.3- נוהל החזרת מוצרים לשירות הלקוחות

נא לשלוח את הסחורה באריזה מתאימה לכתובת הרשומה בטופס שירות הלקוחות- החזרת מוצרים.
אנו ממליצים להשתמש בשירות מסוג דואר רשום, עם מעקב והוכחת מסירה .
מסמכים שיש לצרף למשלוח שלכם :
- חשבונית רכישה
- המוצר מלווה בכל האלמנטים הכלולים ברכישה ( כולל המחסנית, השריון, הכדור, הבוכנה, הקפיץ ,הפקק
והרצועה אם היא מראה על סימני שחיקה.)

11 - הייצוא

המוצרים שלנו נמכרים באופן בלעדי לאזרחי מדינת ישראל, לשימושם בשטח הזה. הדין הישראלי חל באופן
שיטתי. אם אתם לוקחים את היוזמה להוציא את אחד המוצרים שלנו מישראל, זה יהיה נגד התנאי שימוש הנ"ל
ותחת אחריותכם המלאה.